Saturday, July 24, 2010

Finalist #6 - Esther Soon

Esther Soon Ying Zhen is a lively 18 year old girl hailing from Penang. This tall and slender girl is currently pursuing her studies at Intel-excel college.

On stage at the Spotlite Teen Idol semi-finals, she showed us her great energy and sparkling personality. This feisty lass also wow-ed the judges with her killer dance moves!


Let's take a look at her contesting Rimmel London Loook:


Here is what she said about her experience using Rimmel London products to create her Rimmel London Look:

再次自我介绍
你们好,我是Esther孙莹珍
首先,谢谢Rimmel赞助商给我这个机会使用您的产品。
还有我想告诉大家我很喜欢Rimmel的化妆品
Rimmel
很实用,价格又合理,值得美美们买喔!
为什么呢?
就从STAY MATTE foundation开始吧,
一开始我担心它的颜色会不适合我的皮肤
可是当我用了之后觉得不但不会不适合
还能控油,皮肤还会有光泽。
过后我采用了Rimmel LondonPearlGlow Powder
它和Stay Matte foundation的融合
让我的皮肤上的妆显得更自然透亮。
恩,我先在要介绍我个人觉得它很实用。
那就是,Rimmel London 4色眼影
重至浅4种灰色
加在一起时效果不会很胺脏
反而我眼睛看了更有神
Rimmel London
Glam'eyes睫毛膏
使我的睫毛更浓更密还有增长的效果
还有还有
Rimmel Two-tone eyeliner
不但混合21,方便又持久
我的眼睛还会咪咪笑的=D
我喜欢它的密粉 3色混合
很自然的粉色系
最后少不了Rimmel London 口唇膏
使我的口唇性感喔!
我已经拥有了RimmelLondon宝贝,那你呢?=)


If you like Esther and think that she should be the winner of the Rimmel London Look Search, log on to the Spotlite website and vote for her now!

No comments:

Post a Comment